kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Tuesday, July 7, 2009

[ Pemergiaan mu amat di rasai ]

tanggal 12.02.2009 tidak akn aku lp pd stiap tahun.pada tarikh itu aku telah kehiangan seorg ayah yg amat aku sygi.pemergian ayah yg amat ku syg amat dirasai oleh semua keluarga ku.arwah ayah meninggalkan kami sekeluarga ketika usia arwah ayah 52 tahun.allah lbh sygkan arwah ayah.semoga roh arwah ayah ditempatkan didalam golongan yg beriman.sepanjang arwah ayah msh hdp arwah ayah seorg yg penyayang.sikap tegas arwah ayah membuatkan adik beradik ku amat menyayanginya.kini hdp ku tak seperti insan ln yg punyai ayah.aku amat sayang kat ayah aku.kalaulah nyawa aku blh ditukar dgn arwah ayah ku.aku sggp pergi dl menggantikan tempat arwah ayah.aku rase mcm bermimpi yg arwah ayah ku telah tiada.tp aku kn terima kenyataan bahawa arwah ayah telah tiada.aku berjanji yg aku akan jaga mak dan adik beradik ku seperti arwah ayah menjaga mereka.segala nasihat dan segala tunjuk ajar arwah ayah ku akn aku simpan smpai nafas ku terhenti.tiada siapa yg boleh menggantikan tempat arwah ayah ku.arwah ayah adalah yg terbaik dalam hidup kami sekeluarga.

No comments:

Post a Comment