kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Monday, January 31, 2011

sekadar bingkisan :)

salam all...baru lik keje...tak tahu nak wat pe mlm ni.....sambil on9 fb update blog seketika...entah nape 2 3 hari ni rase mcm tak shat jew...mgkn kurang rehat kot...tadi aku terbace satu artikel..."tiada airmata yang dapat menenangkan jiwa kecuali airmata taubat"Ya ALLAH...aku bersyukur krn dilahirkan dimuka bumi ini....aku sendiri tidak tahu berape lama lg perjalanan hidup ini...bila2 jew ALLAH s.w.t boleh ambik segalanye....walaupon pe yg aku impikan tak tercapai tp aku bersyukur....rindu kat arwah ayah aku...kalo lah arwah masih ade....mengapa terlalu awl arwah tgglkan kami semua....aku redha dengan ketentuan ALLAH s.w.t....akn aku tunaikan amanat terakhir arwah...ermmm tinggal 11 hari jew lg usia aku dah 25 thn....dah semakin meningkat usia...mggu dpn sorg lg dak kat JM nak berhenti...sunyi ar pas ni kat JM...tak de dah dak nak teman aku mkn tapai ais krim...hahahahhaha....mggu ni mggu paling seronok kerja...tp pas ni mesti sunyi...ye la aimi nak berhenti dah....tak de sape nak bg aku coklat da....huhuhuhuhuhu...thanks aimi coz bg coklat ari tu....sdp...sampai ade dak sorang tu touching...siap baling coklat lg...hehehehehehe.....seronok tgk perangai staf2 kat JM...mcm2 gelagat....tp dia org semua ok...leh wat aku appy....ok lah nanti2 kau update lg...wassalam

No comments:

Post a Comment