kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Monday, February 14, 2011

malamku bertemankan cahayaNya..

malam ni buat aku sedih...aku x dapat menahan air mata ini...seperti ada sesuatu yang terbuku dan telah lama aku pendam....apa???aku rasa sunyi...namun hanya Dia tempat meluahkan segala rasa...hanya Dia yang memahami....kehidupan ni...perlu ke kita menentukan nasib kita kerana seseorang???andai kita kecewa kerana seseorang perlu ke kita membiarkan diri kita memilih jalan yang penuh dengan kegelapan???

aku....x suka begitu...bagi aku...nasib hidupku bergantung pada diriku...salah jalan yang aku pilih...itu adalah kesilapanku...bukan kesilapan siapa2....namun...masih ada yang bergantung nasibnya pada manusia lain...

andai apa yang kita inginkan tidak berjaya di miliki....biarkanlah ia pergi...kerana pasti itu sudah ditentukanNya bahawa itu bukan kita punya...namun masih ada yang cuba memaksa dan mendesak keadaan...

walaupun malam ini hanya ada kegelapan...namun aku tetap merasa cahaya kebesaranNya...aku tahu aku tidak sendiri...kerana Dia sentiasa ada memerhatikanku.....tunjukkan aku jalannya Ya Allah....

No comments:

Post a Comment