kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Sunday, October 18, 2009

[ Erti Kehidupan ]


salam semua sorry sebab lame da aku tak update blog aku. Bukan ape aku betul2 busy. last aku update blog ni time pose ari tu..syawal dah smpai penghujung nye..aku mohon maaf kat korang andai kate aku ade buat salah kat korang ke harap korang maafkan...pejam celik tak terase dah tahun 2009 dah smpai ke penghujung nye...umo aku pon dah meningkat..uhuhuhuhuhu..tak sangka cepat betul mase berlalu..tapi kite semua tak tahu bila kite akan tinggalkan semua org..bila2 mase je ALLAH s.w.t akan ambil nyawa kite....selagi kite masih hidup ni guna lah mase yang ade dengan sebaiknye..sekarang aku bersyukur dengan kehidupan sekarang ni...aman, damai aku rasekan begitu indahnye anuggerah yang ALLAH berikan padaku..bagiku hidup ini penuh dengan cabaran.aku harap kebahagiaan yang aku miliki ketika ini akan kekal selamanye..segala kenangan pahit aku dah berjaya lupakan..semenjak kehadiran seorang insan yang amat memahami diriku hidup ku begitu indah sekali...terima kasih sayangku latifah..dirimu begitu bermakne dalam hidupku..aku harap hubungan kite akn kekal selamanye..

No comments:

Post a Comment