kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Sunday, July 25, 2010

Sungguh Lama


oh baru aku perasan sudah lame aku tak update blog aku ni....last aku update hari raye tahun lepas...tapi aku ade sebab sendiri kenape aku tak update blog aku..sejak lepas hari raye tahun lepas aku rase mcm tawar hati dah nak update blog...bukan nak update blog je nak buat ape pon semua tak kena...kat mane2 hati aku panas je...bengang berpanjangan...tak tahu kenape leh jadi mcm tu....sekarang aku masih seperti dulu...kehidupan macam biasa...cuma umur semakin hari semakin meningkat tp badan aku tak gak besar2 masih kecik mcm dulu huhuhuhuhu......aku bahagia dengan kehidupan aku sekarang....bahagia bersama kekasih ku latifah serta kawan2 disekeliling aku....aku harap sangat semoga kebahagiaan yg aku milik ketika ini akn terus berkekalan selama-lamanya...tak lama lagi bulan puase nak tiba...persiapan tok bulan puase macam biase je...kedatangan ramadhan pada tahun ini aku disambut dgn rasa syukur....syukur kerana aku masih berada di bumi yang nyata ini....rindu kat family aku...tiba2 teringat kat arwah ayah...kesedihan melanda bila terigt kat arwah....aku sedih sebab aku tak dapat kasih sayang dari arwah dah...kalau arwah masih ade tentu arwah seronok melihat cucu2 arwah yang semakin membesar....aku doakan semoga arwah ditempatkan didalam golongan yang beriman...aku rindu kat mak, adik-beradik, anak-anak saudara dan semua family aku kat sarawak....rindu sangat2...rase nak je balik hari ni...sebab jarak tmpt yg memisahkan aku ngan mereka aku terpaksa pendam rindu ku ini....hanya gambar peneman bila aku dilanda kerinduan...bukan aku tak nak call mak aku selalu sangat...aku tak boleh dengar suara mak aku....bila aku dengar je comfirm airmata aku mengalir...aku sayang kat mak aku...walaupon mak aku jauh kat sarawak tapi aku rase dekat je ngan dia...mana2 aku pergi aku mesti ingat kat mak aku....tahun ni hari raye aku tak dapat beraya ngan family...niat mmg nak balik...tapi atas sebab tertentu aku terpaksa batalkan hasrat aku...hari raya korban baru aku balik....aku ngan awek aku latifah bahagia skrg...walaupun banyak dugaan datang melanda tapi kami tempuh dengan tenang....hari tu 10.05.2010 aku sempat celebrate anniversary aku ngan dia..."thanks sayang....abg sayangkan yunk....abg doakan ape yg kite impikan akan dimakbulkan oleh ALLAH s.w.t"....sekarang ni awek aku still study kat kuis....sekarang aku dah jarang jumpe dia...dalam sebulan sekali je kami dapat keluar bersama...aku faham dia student....tugas sebagai student bukan senang....lagi2 sekarang dia dah sambung degree...walaupon aku jarang jumpe dia, sayang aku kat dia tak pernah berubah...07.08.2010 ni dia nak konvo dah...aku mesti datang pada hari konvo dia tu nanti...sekejap je mase berlalukan...aku harap sangat hari2 yang mendatang akan terus disinari dengan sinar kegembiraan...buat kawan-kawan yang ade disekeliling aku thanks korang best,sporting,hehhehehehe aku enjoy setiap kali lepak ngan korang....aku rase cukup dl tok kali ni...jumpe lagi tok update yang akan datang....wassalam

No comments:

Post a Comment