kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Thursday, November 18, 2010

hidup nie penuh dgan suka duka..tapi mesti diteruskan juga walaupun susah nak ditelan

salam...rasenye lom terlambat tok aku ucapkan salam aidiladha tok semua...hidup skrg tak mcm dl dah...mgkn keadaan aku sekarang ni owg mls dah nak ambik th...mgkn aku ni tak penting bg sesetggh pihak...entahlah...aku pun tak tahu...aku pon mcm korang gak...manusia biase...rase terabai jew...abaikan jew la kan....hahhahahhaha...semua tu mgkn dah tak bermakna bg aku...dalam mase terdekat ni baik aku wat keputusan...mgkn owg lain akn suke ngan keputusan aku ni...aku tak tahu nak luah kat sape....rindu kat mak aku kat kmpg....aku tak kisah owg pandang rendah kat aku...aku th aku tak mcm owg ln...mgkn kekayaan yg dipandang....satu hari nanti korang akn rasai ape yg aku rasa....

No comments:

Post a Comment