kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Tuesday, April 19, 2011

ingat jugak awak kat saya :)

Hello everybody.. Cam ner anda sume ari ni.. Saya harap anda sume sihat walafiat la yek.. Semoga Allah SWT sentiasa merahmati kita semua..

Nak story ni.. Semalam kan hehehe...time tgh keje aku g mkn ngan staff aku sorang ni... makan kek kt secret resepi alamanda..xde menda menarik sgt pn nk cerita..cume 2je la..bukan selalu leh mkn kek kan...aku mmg suke sgt mkn kek..

semalam gak time aku minum petang kat starbuck coffee alamanda ade sorang awek ni tegur aku...ml2 terkejut gak aku ye la tb2 ade orang tegur....aku sembang lah ngan awek tu....rp2 dia knl aku...mcm ne lah aku leh tak knl dia....rupanya awek tu seangkatan ngan aku ms kat kolej dl...tergelak jgk la aku time tu...just dl dia ambik kos lain mase kat kolej...aku pernah satu kumpulan ngan dia masa minggu orentasi....yang lawak nye awek tu leh cite semua yg belaku time minggu orentasi kat kolej dl...

ingat jgk dia kat aku...nama dia nadia...xlist skrg dia kerja kat MAJLIS PERBANDARN PUTRAJAYA...sembang punya sembang smpai aku tak sangka dah nak malam....lepas tu dia kate nak tggu aku lik kerja...aku kate ok jew...dia sggp tggu aku balik kerja kol 10 mlm...smlm time aku nak balik tu dia teman kan aku g klinik yg buka 24 jam dekat nilai....ambik ubat sikit maklum lah aku mmg tak sihat...lepas sattel semua tu dia ajak aku g makan...aku cakap kat dia tak payah lah susah2 lagi pon aku mmg dah kenyang time tu...dia kate tak nak takpe lah....aku just ajak dia g minum jew....lepas minum aku teman kan dia smpai parking kereta....aku sempat ucapkan thanks kat dia coz temankan aku tok seketika....

aku balik dengan happy jew....smpai umah aku mandi2 n terus tido....penat sangat smpai terlupa nak sidai baju dalam mesin basuh...thanks kat awk coz still ingat kat ady walaupon dah lm tak jumpe.....itu lah di namakan kwn.....

pagi ni aku keje mcm biase...penat semalam tak hilang lagi...pagi2 dah on9...smpai staff aku tanye ok tak? aku cakap ok jew....nak wat mcm ne keje kan....hari ni ade meeting ngan manager....banyak benda kena prepair....ok lah aku ade keje nak buat ni...ape2 hal aku on9 kat fb...fb aku sentiasa on tp kalo aku tak balas msg kat fb tu makna nye aku busy...k lah semua jumpe lg di entry yg akn datang...sayang kamu semua

No comments:

Post a Comment