kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Sunday, April 17, 2011

nape susah sangat nak tidur malam nie

>Jam menunjukkan pukul 3.00 pagi..
Aku masih segar..
Berjaga seperti si burung hantu..
Mata aku jelas menatap skrin lcd komputer riba ini..
Menekan-nekan kekunci di atasnya…
Aku pun tidak tahu apa yang aku patut coretkan..
Dalam blog aku yang tidak seberapa ini..
Namun begitu…
Aku kebosanan..
Aku buntu..
Apakah yang aku harus lakukan..
Untuk melelapkan mataku ini..
Tidur dengan lena..
Diulit mimpi yang indah..
Yang kadang-kalanya ngeri juga..
Dikejar gergasi lipas.
Mungkin aku patut kira kambing biri-biri..
Tapi aku lupa rupanya..
Aku ingin kira-kira juga..
tapi Matematik membuatkan aku lagi segar..
Ahhh apa yang patut aku lakukan..
Berjogging? Angkat berat?
Lagi cergas aku dibuatnya..
Angkara adrenalin yang mengalir..
Mungkin aku patut menulis..
Berkarya seperti biasa..
Tetapi aku kekeringan idea.
Jadi terhasilah entry..
Yang sangat membosankan..
Selamat Malam

No comments:

Post a Comment