kAmU SeMuA yAnG tErBaIk

Tuesday, June 28, 2011

rakan....kawan....sahabat :)

Assalamualaikum.

Lama aku tak update blog. Mane aku pegi? tak gi mana-mana pon..ade je menjalani kehidupan yg tak seberapa..ape dah jadi kat aku ni? nak tulis pon takde idea..idea! idea! idea! siapa-siapa tolong bagi idea please~

hurmm..sbenarnye banyak je benda aku nak cerita..tapi tak tau dari mana patot saya mula..

tetiba malam ni terigt lak kat kwn2

raKan..

kawAn..

sahaBat..

ianya memberikan kita satu makna yang besar daLam kehidupan kita ni kn…terKenang waktu duLu muda-muda duLu..wakTu kecik-keCik..skolah-sKolah sume…banyak peristiwa yg xDapat diLupakan…kali pertama meNgenali kawan-kawan yang sama-sama di sekolah..terkenang gak kt budak-budak nakal..asyik dok nk bUli org je…huhuhuhu

Budak-budak skeMa..budak-budak separa skEma pn ade gak…antara knangan yang best tu..pi camping kt air terJun pada waktu sekolah le..best2..huhuhu Tringat lak kt cikgu-cikgu yang garang..huhuhuhu dan Banyak lagi peristiwa suka duKa,pahit manis…

Tapi..skrg nih…kita sume dah beso dh..baNyak perkara yang kita lalui mase zaman kecik-keCik dl..yang boleh membuatkan kita terseNyum akan “Hilang”…dan masalah pulak akan makin berTambah…hUu

Ade keNgkawan dah keje..ade gak yg masih bergelar sisWazah..maybe ada gak yg maSih jadi penanaM aNggur berjaya..sume nye nih pn aku dah laLUi sumenye…

Ade keNgkawan yg pi oversea utk bLaja..tak kurang yang keJe kt obersea tuh..tunggu aKu pi sane lak nanti ek..huU insyaAllah satu haRi nanti..aminnn. Masing-masing daH “tercampak” ke mane-mane ntah ..ade yng dekat je..ade yang jaun nun di sane..if yang bekerJa tak kira kt jaUh or deKat tu…suMenye diLakukan deMi masa dePan…yuP, masa dePan yang kita xTau waLau secebis pn kn…

keNgkadang ade masa nye teringat kembaLi kenangan dengan keNgkawan yang dah lame xjumpe..yang kita teringin nak jumpe..kn?kn?kn?

maybe keadaan dah berBeza tetapi apa jua yang kita telah lalui ianya akan seNtiasa meNjadi meMori yang paling best sekaLi….teriMa kasiH unTuk segaLanya =)

No comments:

Post a Comment